En vanlig Maj dag!

Solen har sjunkit ner, mörker, mörker och mer mörker! Klockan har nästan slagit 00:00, här sitter jag och tänker!
Precis tittar färdigt på en film med titeln Battle L.A, En otroligt bra film! Inget jag trodde skulle påverka mig på någotsätt men måste medge att jag satt fast i soffan och trodde nästan jag var med i striden... Otroligt.

Mer än de så har det varit en relativt lugnt dag, Var och åt i stan med min bror och träffade en kompis, han hämtade upp oss i sin nya Lancer Evolution 5, otroligt fet bil... Bodykit, trimmad, vinge, den hade allt... OCH Snabb utav bara helvete som grädde på mosen!

23 maj... En vanlig Maj dag! 7 Sådana till sen skall allt skol arbete vara klart, ytterliggare 7 sådana till och skolan är slut, du börjar allvaret, har fått mer kunskap om Malaga och är otroligt sugen på och sticka nu! ser verkligen fram emot det!!
13 Juni drar också jobbet igång... otroligt mycket som händer nu! Vafan!!! Ingen mer skola på minst 1 år, helt sjukt!
Känns inte verkligt, i vilket fall som helst ska jag dra mig tillbaka och se över min framtid, Hoppas alla ni där ute vet vad ni ska göra och det går bra för er! AVGÅNGKLASS 2011 SPI-08B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0