Sommar o sol ja, de har korta kjol ( och jag vill ha dem )


Solen valde att dyka fram tillslut! gled iväg med Johan o Evon, en sväng förbi elgiganten för och fixa mobilen sedan chillade vi en stund på tylösand! har också jobbat... det var ett tufft pass idag, dock gick dagen ovanligt fort känndes det som! och det mina vänner är ju enormt possitivt.

Sitter just nu och funderar på om Båstad öset verkligen dragit igång än eller om man borde vänta en vecka... var där i måndags och visst det var kul men inget som förra året! I vilket fall som så ska jag festa imorgon, ska bli kul - Det var askalas på midsommar med massor av kul, blandade drinkar tills det steg mig åt huvudet... Ett tips, drick inte drinkarna du blandar... Såg så bra ut i början, sen slog det! Men Kul var det :)

Kika på låten där nere rätt schysst fest låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0