Fiestaa

Två dagar fyllda med fart och spännande händelser har passerat! I lördags förfestade vi hos Johan på Nissastrand, vi började relativt tidigt och körde ett bra tag. Fick nytta av mina inlärda bartender "Skillz" när jag fick stå för drinkar som Piña Colada, Sex on the Beach, Bacardi Passion osv, Körde på några relativt simpla med samtidigt sjukt goda. Det är bannemig ett farligt spel det här med drinkar, dem rinner ner utan någon häftig alkoholsmak och man känner lixom inte av det .... Förens någon timme efter, jäklar vad dragen jag blev! Som dem flesta vet är jag förvånandsvis väldigt svag i knäna för Don Omars låt Danza kuduro, trots att jag säkert lyssnat på den 1 miljon gånger sen förra året. Jag älskar dig!! Fick Dj;n till att spela den här låten då 5 gånger på hela kvällen, mina vänner blev rätt imponerade men detta var snart till att förändras till besvikelse av mina låt val.

I vilket fall som så var båda mina utekvällar enormt lyckade, njöt av drinkar och dansade nätterna ut, något som jag dock inte var så försjust i var att när jag ändå var ute så tänkte jag pröva lite nya drinkar och shottar ni vet för att betrakta hur dem gör, kanske fånga in lite kunskap och såhär! Känndes som att baren var ganska slarvigt upplagd ibland, ena killen glömde salt & citron till min Tequilla shot, medans den andre kompenserade Piña coladan och sex on the beachens alkohol och fruktdryck med någon billigare variant. Synn!

Fast man ska inte vara negativ, vi hade kul och det mesta smakade riktigt gott!




Puerto rico!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0