29 januari? 19år.. Hmm får en och tänka efter

Ganska Exakt 4 månader jag skrev här... Ah tiden har sprungit förbi, helt galet. Har hunnit med så mycket att det är galet.

I alla fall, nu är det januari, Jag fyller 19 om ett par dagar och är otroligt sugen på ba gå ut gymnasiet och sätta mina planer i verket. Balen är nära, studenten är nära, Frihet är nära. Jag har i princip spenderat de 38:000 kronorna jag jobbade ihop i sommras. Ouff... prylar överallt, orkar inte städa. Här om dagen unnade jag mig ett par snygga Senator Skor, Ett par Adrian Hammond jeans, En ny Kostym och lite annat najs. Ligger i sängen nu och efter att ha läst lite bloggar så tänkte jag att jag får la ta och uppdatera denna, har bara skrivit på min andre. Ligger med min Bok, har jobbat mig igenom ca 60 sidor, Det kanske blir nåor bra tillslut vem vet... Måste i alla fall skriva ytterligare 100st sidor innan vecka 9, ouuf... en hel del ?
Aaa, det tycker jag också!

Nu tänkte jag att jag skall fokusera på hur jävla bra jag och Muni hade det i Gran Canaria.
5 stjärnigt Hotell, Jacuzzi i Sovrummet, Obegränsad Alkohol, Snygga tjejer över allt och 40 meter till stranden.
Just det, Vip till de flesta klubbarna... Jag kan inget än och Buga och Bucka- Fifan vilken tid, aldrig haft så mycket kul.
Musiken var underbar, De Norska tjejerna fanns överallt och jag säger då de, Dem kan sin grej. Fysiskt var det en underbar start på resan, Vi gymmade och glassade på stranden med Bacardi och Musik... Dock gick det utför, slutade med Sprit till klockan 7 på morgonen taxin hem sova 3h ut te stranden, Återställare och sen mot klubben igen. Stranden var helt underbar, alltid ungdommar vid volleyboll planen, hur jäkla kul sport som helst, får väl medge att de va fantastiskt i sand och tjejerna som spela va ba ett + i kanten... Bättre resa kan man drömma om.

Underbart! ahop nu är jag igång igen, åter till min bok och Lite bilder kommer nedan. Man måste bjuda på sig, De ba och le och skratta.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0