Sommar 2011 ? Ba och slita...

Kom för hem för cirka en timme sen, fick mej en rolig syn när jag ser min pappa sitta utelåst med 2 matkassar jämte sig. Han har alltså suttit utelåst i 3h. Jag vet inte kanske lite elakt av mig, men gud jag skrattade nästan ihjäl mig. Dagen har varit lugn, chillade igår med Amir, Tog ngn Cider o Öl. Kollade Film och käka chips, riktigt soft.

Träningen
Har som sagt betalat igen och börjat gymma har hunnit med två pass än så länge.

Jag värmer upp med 10 minuter Joggning, sen rör jag mig bort mot mattan för och få magen och bli lite snyggare.

Utspark 50x - Ligganes på ryggen och sträcker ut benen.

Cykel 50x - Liggande cykel, borde de flesta känna till.

Philips Crunchs 2x 25x Philips övning, tar ordentligt på de nedre rutorna, man går inte upp hela vägen i situpen

Heels 2 heaven 2x 25x - ligg med benen rakt upp i luften, lyft höften och gå ner, låt sedan hälarna nå marken.

Reverse situp 25x - Samman som Heels 2 heaven fast, forma en cirkel med benen och små rörelser.

Klättra 15x per ben - nudda hälen med en fot i marken och den andre utsträck i luften.

Kobe/rodd 80x och 40x med 10kg - Balansera med överkroppen och benen i luften, OCH RO DIN BÅT.


Detta är ett par övningar från mitt mag pass och det funkar riktigt bra för mig, Herolind Berisha fick pröva på det och jag vill tro det kändes en del på honom. Han klagade en del över tränings verken i alla fall. PRÖVA ! ?.

Ídag fokuserade jag väldigt mycket på bröst och rygg också, så de blir de hederliga Cable-cross maskinen. Älskar den! Och nu sitter jag bara här och chillar funderar på leta upp någon film eller jag vet inte, bara chilla överhuvudtaget ? en hel vecka lov nu och inga planer förutom att träna.

<--- Hej då till Alkoholen för ett tag, Dags och jobba på magen, ser för jävligt ut haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0