Nya stunder

HUR BYTAR MAN BILD PÅ HEADERN? HJÄLP...

Eller ja, i alla fall Sitter Jag här nu  i mitt rum med skrivbords lampan och tre stearinljus tända.
Skönt och slappna av, komma bort från stressen och bara kunna Filosofiera. Har städat klart rummet, lagat mat och packat tränings väskan. Japp så är det, efter en dag på Actic med Herolind har jag bestämt mig för att satsa på Beach 11. Eller kanske en flickvän?
haha nej vad vet jag... ska börja gymma igen och se till och komma i form igen.

Dagen har i sig varit ganska lugn, började med Vatten gympa / rehab och sedan en 2h håla där vi kollade igenom Psykologin, Nailade Testet fin fint. VG minst, hur enkelt prov som helst. Känns riktigt gott och ha det överstökat.
Hade nu tänkt vara lite social på facebook och skriva på min Bok, medans jag hittar någon film som är värd och se.

Just det, Har börjat logga in på MSN igen så plinga till där om det är något, varit lite små trött på hur den nya versionen fungerar men den är ganska praktiskt, De flesta har nog mig redan och om inte så tveka inte...
Adda: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0