Djup och Grejer.

Kom nyligen hem från skolan, eller jag en såhär timme sedan. Sitter i mitt rum och reflekterar lite, har planerat ett träningspass jag ska följa för och komma i form igen. Är riktigt taggad men måste medge att det gjorde lite ont och tacka nej till kvällens fester... Men alkoholen är just nu Pasé...

Druckit i alldelles för stora mängder, men ångrar jag det? egentligen inte... Haft så sinnesjuk kul, lite tråkigt att jag gått upp 7 kilo dock. Men som sagt gymmet väntar och ska börja arbeta och se frammåt!

I skolan hade vi tal på IdrottsPsykologin, Mitt var djupt och fick lite komplimanger... tackar man för!
Utöver allt så mår jag helt okej nu, ser fram emot och komma iform och gå ner i vikt. MEN GUD vad jag vill ha sol så sjuukt kallt utomhus, sinnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0