Asså sådär JÄTTE nice!!

Nu är det nästan exakt 10 dagar tills vi drar till Malaga i söda spanien, tanken av dessa 35 grader sol är bara otrolig! Kan se mig själv där på stranden, på klubben, i baren, i vattnet och bara må hur jäkla bra som helst! Detta är min motivation just nu.

Idag (08-19) så avslutade jag mitt sommarjobb ritkigt skönt, nu har jag en vecka o lite till och vila upp mig innan vi åker! Kanske borde plugga lite drinkar och tjuvstarta? Ah vi får se hur det blir!

I vilken fall. Nu till HÖJDPUNKTEN!!! Jag har inskaffat lite nya Malaga kläder, och Ja! dem är helt OUTSTANDING!
Från Thomas har jag Inhandlat Röda Hugo boss Badshorts, En vit/rosa Hugo boss Skjorta och äntligen, asså ni förstår inte hur länge jag viljat ha den, En VIT KAVAJ! också den från Thomas samt Hugo Boss.

Också inhandlat en schysst Ralph lauren piké, Ursprungligen från Calanders inne i stan.








Glömde SKORNA!!! jajjamens dessa skönheter från stan har jag också inhandlat!
Fifan vad BRA jag mår nu... haha!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0