Så här ligger det till

Precis slutat spanskan såg ut och insåg att vädret var katastrof. Var sugen på och dra ut och bara ta det lugnt, rätt nöjd nu när skattedeklaration kom. En hel del behövande pengar. Annars då? en hel del tankar flyger runt där uppe måste jag medge. Balen, Studenten, Studentfesterna, Relationer och bla bla bla.

Känner verkligen att vattnet har runnit över sin bägare. Jag känner mig instängd och uttråkad, varje dag som går i skolan förvärrar de hela. Antagligen bara för jag är så ofantligt skoltrött. Kommer bli himla skönt med lov och den kommande studentfesten, behöver lite vila från det hela. Jag är otroligt sugen på att jobba det finns inte, vill komma ut och få gjort något nyttigt eller användbart. Här känns det som att timmarna försvinner bakom plug till helt och hållet onödiga kurser... Idrottspsykologi? Naturkunskap B? Geografi? Hur berg och vulkaner blivit till? Ahmen just det, en himla god kunskap man inte får ta förgivet. Den ända vettiga kursen jag har nu är Nog spanska, eller ja, Idrotten är bra också. Utöver dessa två är det inte mycket användbart asså. Sorgligt. Borde valt en annan linje... hmpff... I vilket fall som helst är jag nu här och kan bara göra det bästa av det.

Jag har inte gymmat på 3 veckor, min närvaro är dålig, mitt engagemang är lågt och allting är väldigt diskutabelt just nu. Borde skämmas egentligen, hur kan något som jag tyckt så mycket om gått och knappt bli viktigt för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0