I don't really care!

Who's that Chich, Who's that Chick?

Back on the dancefloor
Baby I just wanna dance
I don't really care
I just wanna dance
I don't really care.. care.. care

Igår var en rätt schysst kväll må jag säga, Tog till drickan och fann mig själv på dansgolvet. Där jag hör hemma! Otroligt skönt var det att komma ut igen, varit så instängt här - I vilket fall så har jag haft tid och tänka efter och fine man kan inte alltid få det man vill, men heller har jag icke tålamod till att sitta o vänta...
Vad gör man! som sagt igår bestämde jag mig för att dra ut med lite kompisar och det visade sig vara en riktigt skojj kväll, måste medge att det var inte alls många man kände igen ute på Corner. 93orna börjar ta över *skrattar* eller dem försöker. Kan ju mer eller mindre erkänna att idag mår jag verken bra eller dåligt hade sett fram emot en promenad i solen, tack för gårdagens väder! Dock blev det inte som tängt när regnet föll från skyn... Istället gottar jag mig med lite glass och en mysig film. Drar mig tillbaka nu och reflekterar över framtiden.
Balen, Studenten, Malága, Bartender, Spanien, Aktier?, Musik, Dans, Tequilla, Stranden, Solen, Festerna, Relationerna, Pengarna, 2011 Kommer bli något helt annat må jag säga!

You can find me on a table full of vodka and tequila
Surrounded by some bunnies, and it aint fucking easter
I wake up in the morning with a mild case of amnesia

Inga Gränser
Inga Gränser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0