I don't know how it is, but she has the power. She can make me laugh when I want to cry.

Sitter och myser lite i vardagsrummet, tända ljus en kopp tea och allt detta förfärliga plugg.
Har fått gjort en del och nu påväg att avsluta den första delen av min bok. (den som ska presenteras i skolan)
Känns riktigt skönt faktiskt. Tog en liten paus nu precis och bestämde mig för att skriva något kort och fint här. Hittade den här låten i en av mina spellistor och jag måste säga att den är otroligt bra! Alltid tyckt om Enrique, han är för jäkla schysst asså! se och njut!



Kommentarer
Postat av: Kattiz

Vem har gjort din blogg? :)

2011-04-12 @ 13:24:14
URL: http://beliveindance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0