Long time no seen!

Ligger i sängen och stryker under det viktigaste i min körkortsbok... japp så är det när man väljer intensiv kursen inte allt för mycket fritid! men denna helgen har jag faktiskt unnat mig en hel del najs!

Fredagen var Jag hos Sara förfestade lite för att sedan gå ut, mycket kul kommer en del bilder här sen :D naajs!
Jag kan ju inte påstå att jag är allt för snygg men det va kul och Alkoholen visar mitt rätta jag haha :)
Lördags kvällen var på Bio:n med min Kusin - Casandra... mycket trevligt, helt okej film tyckte den var lite under min förväntning men fortfarande rätt cool! nedanför kommer lite små roliga bilder på alla underbara från fredagen









Där har ni ett par härliga bilder ;) tack för denna veckan!
Och just det... Förmodligen så fort min Högerarm mår bättre ska jag Köpa årskort på Nautilus i stan! wiihoo - Behöver jobba lite inför sommaren känner jag, blir nog Matjias Coachign som gäller! Cyaal <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmen var bra! jag hade inga förväntningar till skillnad från dig eviil den var fan bättre än första!

2010-05-02 @ 17:59:49
URL: http://casandracostaflores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0