Living la Vida locaaa!!

Galen kväääl! ... She's livin la vida loca, she push and pull you down! her lips are!!
Shoot me where you are...

Asså det vart en helt knaas kväll på corner ! men mycket kul, Mycket dans och för mycket dricka, folk bjöd mig p ådricka lite var stans, var jag än va så hade jag 2-3 cider i handen haha! Galet. Det började som mest en chill kväll Jag och Filip gick dit för o softa mest var inte på så glatt humör. Träffade Rebecca vid ingången! :) sen träffade jag även en hel del andra najs människor! som Jessi, Theo, otto o alex o Oscar, det var galet helt enkelt...

Tänk er mig utan gränser, jag gjorde nog allt man kan göra på ett disco, Heelt galet skojj, och när dem spelade Gasolina och dem riktiga beatsen från Yankee och Wisin y yandel... GALET säger jag bara, riktigt bra musik den kvällen och jag släppte lös alla känslor i dansen haha! Rock your body, mic check one two!

Come on everybody, It's time to rock this party! now people are you ready!
You got to move da body! Shake Da bodyyy!


Kommentarer
Postat av: becci

YÄY! du är dögo att dansa me! <3

2010-05-11 @ 00:12:50
URL: http://lagomsnurrig.blogg.se/
Postat av: Tom

hehe :D du med <3

2010-05-11 @ 15:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0