Behöver Komma bort!

Känns som om Jag krockat, eller som om jag är ute på en tom mörk väg mitt i natten och fått bensinstop och när jag sträcker ner min hand i fickan för att greppa tag om mobilen, märker jag att den ligger hemma!
Lite smått ensamt och tråkigt... Behöver något som får mig på bättre humör känner jag, komma ut och kanske göra något roligt! och inte bara något vanligt utan kanske göra något speciellt med någon speciell!

Har tröttnat på den kalla stilen jag kört me under så länge, Hjälp mig!
Precis som om jag vandrar genom en mörk tunnel och ser en glimnt ljus långt bort i andra sidan!
Jag ökar hastigheten för att snabbare kommer fram, men det är precis som om målet förflyttas.
Det blir bara längre och längre ... Behöva slappna av känner jag, inte behöva oroa mig för allt o alla ... De så himla svårt ibland, så fort man vänder ryggen till för och Lita på sin egen instinkt är någon där och talar om att man gör fel eller så kanske man helt enkelt inte vill vara den som sticker ut! kan man verklgien vara så feg? Är jag så feg? ...

Brukade ha ett överdrivet löjligt självförtroende, men ändå sen jag fick syn på dig så känns det som om det långsamt tynar bort, likt Solen ... en varm kväll, Den går långsamt i moln eller sjunker ner bortom Horisonten...
Snart finner jag ännu en flyktväg, har blivit så under mina Situationer som bestått av problem, alltid haft träning och gömma mig i ... Men nu när man har verken träning eller någon som man fullt känner att man kan tala ut till... så vet jag inte... Kanske är Gymkortet på Nautilus, just det jag behöver!
Uppskattar och Älskar er som finns där för mig, men ibland behöver man bara det lilla extra!
det lilla som bara någon speciell kan ge en...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0