12 maj 2010

Regn, regn och återigen regn + Lite mer regn!, Ligger i soffan här under en filt och tittar på film.
Jag är fortfarande sjuk och överväger om det bli utgång ikväll eller inte! känner mig lite smått knas och knäpp.
Blir tokig, hur allting bara kan ändras på blankt en sekund!, Jag Mådde skitbra sen ba <kAAPOOF> Nu har jag ont i halsen, näsan går inte och andas genom, feber och lite huvudvärk!

Äsh Nog med det tråkiga!

Hade en helt knaas dröm inatt!, Lixom Jag vet inte var jag befann mig men det kändes precis som en sån hät Tax free shop, på ngn flygplats ( Hoppas något varm land) ... I alla fall så fick jag syn på Stora Kartonger Choklad, och där fanns en Sån Här "Marabou Coconut" ... Min älskalings choklad den är ba för god... den togs nog bort eller ngt för kan itne hitta den någonstans...

I alla fall, så gick dit och de var sånan förpackningar som i "liseberg"... Jag tog Det sista paketet "cocos" 5kilos paket och gick till kassan. dem ville ha 600kr! för den och jag hade ba 300 på korter, så fick gå lämna tillbaka den... Men då fick jag en klok ide! Jag öppnade paketet och Tog halva Choklad biten, men då blev inte vakterna glada så dem försökte dra mig där ifrån och polisen kom men i alla denna stressiga miljö! Han jag ta en tugga! sen väckte mamma mig... KNAS DRÖM!... Kom tänka på Vanilla Coke med <3

Hann aldrig skriva klart inlägget, det plingade på dörren och det var Filip! HAN HAR NY MERCEDES! åååh... Så jäkla cool den var! vi cruisade genom stan me sköön musik!
Den här nedan fast nyare! och Kupé! Ass Skön! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0