Uhm lat? eller kanske ba glömt uppdatera! hänt en jävla massa senaste tiden, ouff :O

Okej, får väl medge att det var ett tag sen jag skrev haha! ... så i alla fall, denna veckan har varit mycket härlig. Anledningen till att ni inte sett mig på dansgolvet och dem flesta tjatar och frågar varför så råkade jag ut för en incident för 4 veckor sedan som ledde till att ja fick ett par spräckta blodkärl i höger öga och en lätt hjänskakning... därför har jag inte haft någon lust! och NEJ! jag är inte bekväm i mina glasögon men linsorna är inget val just nu haha :)

Lite mer positivt här!
Har på börjat sommar träningen, det vill säga mina 4x 400 meters intervaller och styrke träningen, blir trotsallt gymkort på Friskis nu ändå, insåg att det blir mer ekonomiskt! Och vet ni vad! JAG HAR JOBB!
helt underbart, "pengar rullar in de går bra nu!" förövrigt allmän Ångest och stress! Uppkörning och teori nästa vecka och en del av mig tror jag kommer klara de den andre motsattsen! ouff kommer bli tufft. Helgen har också varit bra! var och Titta på Kusins Bal och alla va sjukt fina... sen har jag också träffat "Casandritaa" på fredag & lördag fikat och snackat en del, mycket trevligt :) ... nu blir det till och göra lite teori lyssna på Enrique och se vart livet tar mig hän! Chao <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0