Hemma

Har varit hemma i ungefär två timmar nu, har städat och fixat lite saker känner att jag är oerhört uttråkad och vill göra något kul men ingen aning vad... är också mycket choklad sugen eller godis sugen över huvudtaget funderar på att smyga ner till Aladdin och köpa lite men förhoppningsvis försvinner suget efter maten.

Jag har haft en helt okej dag förutom engelska lektionen blev så sur idag! ... har skrivit nästan två sidor på en Argumenterande uppsatts om reglerna i Oasen ( soft rummet i skolan) så kommer malin och säger att man inte kan skriva om det jag ba varför inte? hon bara det är inte en argumentarande text. Det klart som fan det är en argumenterande text? men jag orkade inte tjata på henne så ska börja om snart och sen göra kalrt människa utvecklingen så jag kan få det där MVG:t som jag så gärna vill ha!

Nu sitter jag bara här och väntar innerligt på maten! är dödligt hungrig...
av mig får ni nu 3 schyssta bilder, en på mig från i sommras och de andra på
Dwayne Wade#3 och Kobe Bryant 24#


Gammal bild från nian... när man slapp tänka så mkt och kunde ba göra saker istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0