Feels like a piece of me has been ripped away.

Vad jag än gör vad jag än ser och tänker på finns det alltid där... sommaren 2009 och somrarna före den.
Jag känner just nu att bara få stå där ute på planen och studsa bollen är det enda jag vill, Jag vill kunna springa hoppa och skjuta och framförallt spela matcherna som kommer... tyvär är alla odds emot mig men jag kan inte sluta längta tills min tid är kommen och då jag kan börja spela till 100% igen.

Jag kommer ihåg alla härliga matcher vi speladei Andersberg med Kris från stockholm och grabbarna från Husqvarna de va sjukt kul och just nu vill jag bara ha sol värme och läkta fötter (Y). Avslutar det hela med en bild från sommaren på Mig och Sam "The man" from Iran... Som han kallar sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0