Basket - Det ända Rätta

Har under de senaste dagarna sett väldigt mycket basket då jag fått NBA live broadband av en mycket shysst kille, Damir. Jag följer fortfarande mitt lag Miami Heat som just nu ligger 2a i nba med 7:2 i matcher en mycket oväntad men uppskattad start. För exakt 2 säsonger sen, spelade Miami utan Min favorit spelare Dwayne wade och avslutade säsongen med mer än 60 förluster och mindre än 20 vinster vilket gör ett fan mycket besviken... men efter en del trade och wades rehab kom han tillbaka till 08/09 säsongen där han tog hem NBA Scoring Champion avg 30points a Game, Baby the only MVP. Nu är det 09/10 och Miami har vinnit 7 av de senaste 9 matcherna igår kväll avgjorde självaste Kungen Dwayne Wade mot New Jersey Nets. Han Fick bollen med 4 sekunder kvar och sköt en tre poängare som tog ledning 81:80 och ledde Miami till sin 7 vinst.

Har en video här så ni förstår vad jag menar... Driving Finesse Dwayne wade Tar hand om hela Chicago försvaret på egen hand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0