161109 - 14:45

Kom Precis hem från skolan de va helt okej dag, hade lite Idrott och så på morgonen sen håla och Spanska.
Min blogg har förändrat utseendet helt och hållet och det har vi Valeria att tacka för, tack så mycket!
Lakers fina färger och lite Basketbollar i hörnan riktigt fint!
Även då jag är Heat Fan det vill säga rött och svart, så käns de inte som de hade blivit lika snyggt.

Har lite plugg framför mig och sedan Rehab träning ikväll känns som om jag gör framsteg varje vecka, kan springa 70% nu känns riktigt skönt. känner dock att jag har tappat basket fealingen, skotten och bollkontrollen har försämrats, men de ska vi ändra p så fort vädret blir bättre sen har jag måndagarna i skolan också där eventuell skottträning kommer ske, känner du att du har någon chans mot mig kom gärna till idrottshallen i sannarp mellan 8:30-9:40... =) avslutar här med en skön video från Kobe Bryant min näst största Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0