151109 - 16:20

Kom precis upp ur badet och har varit inne på MSN lite grann där jag bland annat snackade lite med kusinerna och chillat... Valeria håller på och ska fixa en bild till min Header den kommer bli sjukt najs! High five på den =).
Om ungefär en timme skall jag in mot stan eller snarare ner för trapphuset och ut ur dörren för att sedan ta 10 steg så man är inne i stan ^.- där ska jag sedan möta Ivica och vi ska se den här nya filmen 2012 om Aztekerna på BIO kommer bli najs.

Imorgon är det dax för skolan och har först träning kl 8:10 får se vad som händer lite fys och rehabilitering där så fötterna blir bättre... Ska nu gå och ta på mig min snygga vita Skjorta och vänta på tiden ska gå avslutar inlägget med ett par sköna bilder från fredags festen =)
Casandra och Tom

Var snälla och bortse från mina sköna miner! det är alkoholen som visar sin sida... Tyvär.

Stefan Marcos Och Tom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0