141109

Det var en kul kväll igår... vi festade med min kusin och hennes vänner... Jag, Marcos och Stefan det va soft vi hade skön musik det vill säga Pachanga haha lite cider och vodka gjorde kvällen skön dock hade den sina negativa sidor med... insåg att när vi kommit fram så hade jag tappat mina favorit sjal någonstans på vägen utan att märka det! smidig jag är, till tusen... sedan när det va dax för utgång vid havl 2 tiden så mådde inte min kusin bra så vi gick hem till mig och ja gjorde lite tea och så pratade lite sen när hon typ skulle låna min mobil till smsa sin kompis så slocknade jag i soffan... det va underbart och ba få sova kan jag säga!

Tänkte jag skulel avsluta den här inlägget med en skön bild på Anja, Marcos och Stefan ;)
de va riktigt soft igår hade mycket kul wi jag blev full måste a erkänna :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0