131109

131109


Fredagen börjar slå över till kväll och jag har precis kommit hem från en lång dag i skolan ( 8.10-16:50 ) Dock känner jag att det har varit en helt okej dag. Jag hade idrott på morgonen som va riktigt skönt där fick jag svettas otroligt mycket då vi hade en form av Styrketräning kombinerat med kondition... det vill säga springa fram och tillbaka och i ändan av varje löp sträcka göra Armhävningar respective situps och någon annan finnurlig övning som kändes i benen (y) ... där efter hade jag en och en halv timme spanska... och jag bara brinner i det jag känner mig riktigt bra och ligger rätt långt före alla de andra i gruppen och Daniel gillar mig.

Nu kommer vi till den biten av dagen som är delvis jobbig men samtidigt faktiskt intressan och kul... Människa Utveckling en kurs med mycket diskussioner och annat skojj... här har vi haft ett stort prov och en stor redovisning som hade cirka sex veckor på oss att förbereda... jag kände mig riktigt nöjd då jag uppnåt betyget MVG på båda uppgifterna... men dessvärre har inte riktigt ansträngt mig på de senaste uppgifterna och hon säger nu att jag borde lägga ner lite mer tid på de så kallade "tre frågorna" och jag behöver verkligen göra detta nu då ett MVG är så mycket skönare och känns så mycket bättre än ett VG.

Det var allt och jag hoppas att kvällen blir bra... väntar just nu på mammas gäster så jag kan frossa i Potatis gratäng och kött (a) sedan hade jag hoppats på utgång men vi får se vad som händer... Love, Den ända Tom.G.GI mitt Rum på Hvitfeldts gatan (y)

Kommentarer
Postat av: saman

biffen

2009-11-17 @ 20:48:13
Postat av: Tom Gatica

Ah mannen! kör hårt i rummet när ingen ser ;)

2009-11-17 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0