12/11 2009

Ja som sagt tiden har glidit på och är fortfarande fast vid sidan av basketplanen i desperata försök att komma tillbaka och bli frisk från mina fot skador... har nyligen kommit hem från gymmet där jag tränat lite överkropp och fotlederna så klart. Annars är det mesta långt känner att jag undetiden som jag varit skadat verkligen tagit igen i skolan, Fick höra att jag uppnåt målen för MVG i Människa utveckling på båda de stora kursdelarna det vill säga Provet och Muntliga redovisningen, fick mig att känna mig BRA! haha ;)

Det har ju gott lite viskningar och rop om det här med Svininfluensan... men jag har bestämt mig nu och följer min latinamerikanska sida om att inte acceptera en spruta som ingen vet biverkningarna om. Därför skall jag inte vaccinera mig och får hoppas på det bästa, Använder mig av Alcogel och andra prylar för att "remain" frisk.. haha

NBA har börjat med kan jag nämna med hög förväntning och mitt lag Miami Heat ligger på delad andra plats med 6 vinster och en förlust efter det 7 senaste matcher... detta mot alla odds och kan inte mer än se fram emot kvällen match där Dwayne Wade står emot Den så kallade "MVP" Lebron James... delar inte de åsikterna med alla andra fans men man får ta det med en nypa salt och gå vidare...


Torsdagen står vid sitt slut och funderar på att hitta en film eller något kul jag kan göra.. sitter hemma själv och får förbereda mig för morgon dagen som är en av de bästa i vecka... Idrotten kl 8:10 gör dagen... man måste älska det <3 Sen spanska, bästa språket? ;) och så klart Människa Utveckling där kanske kan få ett ritkigt bra slut betyg vi får vänta och se. Det var allt för nu,

Chao / TG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0