Trött..

Wassap..
Skriver tydligen igen inte riktigt listat ut varför men vafan spela roll haha..
sitter vid datorn och väntar på Ansu ska spöa honom i FIFA 09 eller försöka i alla fall..
Vaknade ba för någon timma sen så inte riktigt hunnit göra så mycket softade och slog på tvn kollade lite på någon serie som va rätt bra faktiskt hade tänkt ta en dusch och käka sen får vi se vad som händer..

Ska nog ut ikväll med mina boys haha och imon träffa Casandra ska äntligen göra något åt mitt hår.. Det ser för jävligt ut! skojjar inte haha...  aja de är väl vad som händer denna helgen för orkar verkligen itne plugga även om jag har ett stort Kordinations prov på måndag men vad ska man göra?

Holla a Y'all L8ah...
Jag och Dembo, fnan o Ansu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0