Söker Hopp

Helt ny här i blogg världen, aldrig gjrot det förut och fattar inte riktigt varför jag gör det men har hört att det är skönt att ba slänga ut alla känslorna här inte för att det betyder något men får väl se hur det funkar...

Så var ska man börja?
Allting har varit relativt bra, softat med kompisar som Ansu, skojjar inte den killen e bäst asså :)
haft skojj med dembo och alla festat tat de lugnt tills mardrömmen kom sen blev det väl bara värre och värre..

Ska väl ta det från början, säkert ingen av dem som läser komemr och fatta och ni kommer tycka jag e löjlig men hoppas ni idrottare förstår än haha ;P

som sagt jag har fått reda på att jag har någon form av fotproblem och behövt inlägg i mina basketskor så efter en massa strul med att få fram pengar så har jag äntligen lyckats samla å mig 2000kr, massa tjafs med mamma och en bråk med pappa men tillslut lyckades jag har varit skitglad med tanke på att jag blev uttagen och frågad om att följa med Varbergs Basketlag på Tunering och erbjöd mig plats att börja träna hos dem vilekt är skti bra då jag inte riktigt gilalr mitt lag här i halmstad men men allting såg perfect ut för mgi jag var förbered allting höll på med min vanliga träning tills jag skulle ta en genväg... tanken slog mig väl på plats jag börjar om fem minuter hoppar jag över staketet kommer jag i tid ska jag gå runt sannarps arenen kommer jag försent.. och komma försent till peters Idrott lektioner slutar med att han e sur på än resten av lektionen om inte veckan och man får göra "10 Push ups" per minut förening...

ska inte dra ut på de nu men ialf jag valde genvägen det hade regant så det var halt och blött och av någon dum anledning klättrade jag över staketet och föll ner på andrasidan landade snett och mitt legiment i den högra foten var stukat.. samtigt som man får den här känslan när foten blir helt varm och man känner smärten tänkte jag direkt på min Uttagnignplats som jag gjort mig förtjänt av till Skövde Basket Cup... Kommer jag kunna delta vad komemr hända?

sen dess har jag bara mått dåligt allting har slutat fungera för mig skolan vill inget bra, bråk och ledsna tankar hör till vardagen.. jag menar basket var jag i alla fall framgångsrik i jag har nu missat 3 veckors träning och matcher som varit väldigt viktiga för både mitt lag och mej själv.. visst det låter patetiskt en stuknign walla fan de går över snart men just nu känns det för jävligt lixom önskade bara att någon kudne förstå... har väntat i snart ett år på den här tuneringen och månaden innan ska man stuka foten, vad har jag gjort för att förtjäna detta?

aja om någon verkligen kommit så här lång och läst all den här skiten som jag slängt ur mig så kommentera
eller va fan ofta jag bryr mig ändå vad e poängen med blogg känns väldigt gay eller kanske ine gay men det är inte jag i alla fall det är inte Tom... får väl se vad som händer om de värt att fortsätta haha inte för att någon läser det men vadå.. rät skönt att bara slua tänka och skriva om all skit istället.
Gammal bild från nian... när man slapp tänka så mkt och kunde ba göra saker istället..
Love  / T Double G


Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

2009-11-17 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0