Måndag

Dags att skriva lite igen då hahaa.. riktigt skön dag idag faktiskt inte alls jobbig som måndag brukar vara.. hade personligt samtal med min lärare i engelska som jag varit så sur på hela tiden men fick höra härliga nyheter av henne..
Jag: trots att jag gjorde dåligt ifrån mig på de senaste två proven vad ligger jag på för betyg då?
Frida da whore : Du ligger mellan MVG och MVG -  så du bör inte oroa dej om du presterar bra på uppstatsen och nationella proven.

Taaack! så glad jag blev haha.. sen har det varit soft dag träffade lite kompisar på stan sen drog vi på bussen hem
sen sågs jag och Alkabi och gjorde vår grej ;) kommer bli rik yaaoo! haha ...
men dagen har varit bra och gymmet imorn klockan 8 skojj!! älskar Idrott vill bli av med skadan så jag kan börja springa igen håller på dö haha :/ ....  men men just de alla stora prov som jag pluggat på nu är klara och det var riktigt skönt tills jag fick reda på att jag har ett Löjligt stort prov i Idrotts Medicin ...

Nu ska jag softa lite och kolla på en film ciaoo!
Love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0