Lat dag igen ;)

Började skit jobbigt låg och snoozade mobilen i typ en timme, missade nästan bussen men han precis springa ner och ta bussen så var vid gymmet 07:50 tog en snabb dusch och bytte om, sen rehabiliterade jag i ungefär 1h30min och sen var de skoldags, det va rätt soft vid hade ett prov i pedagogisk ledarskap gick skit bra, fick tillbaka mitt engelska prov, och det va katastrof, svär p ågud hon e hora vår lärare... fick G +? aldrig fått sämre än VG och så kmr hon jävla slyna...

Annars? soft tog bussen in till stan träffa Ansu, dembo och Fnan den drog vi mot nyhem hämtade playstationet och köpte lite läsk och godis så satt vi oss och softa hos mig spelade lite FIFA09 riktigt bra spel.

så dagen har väl varit helt okej ska kolla lite på Champions leauge nu, Viva la Real madrid!
och just det NBA! vilken jävla match Dwayne Wade avgjorde med 1 sekund kvar satte tre poängaren och gav Miami Heat seger efter 2 övertids perioder! Oléé Oléé ole ole, Champione Champione!
aja men det va tung och se ialf steal och sen skott finns och se på
 
http://www.nba.com/video/games/heat/2009/03/09/nba_chi_mia_0020800945_recap.nba/index.html?ls=gt1hp0020800945
Min favorit spealre från Miami Heat   Dwayne

Ait men ciao nu ska in i vardagsrummet min tur att spela, jävla Dembo går ine vinna över han han har så jävla ur haha..
hatar fifa nu mera förlorar bara, Ciao, love TG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0