Good and Bad

Senaste veckorna har varit rätt Jobbiga men där har ändå varit ett svagt ljus i alla fall..
hade match i Söndags och det gick verkligen åt helvete... visst vi vann båda matcherna men jag kunde knappt spela...
dne här ledbands skadan i min fot håller på att ta dö på mig vet inte vad jag ska göra... en av dem viktigaste tuneringarna kommer om en månad och jag vet knappt om jag kan delta.. har verkligen längtat länge för den.. men men ...

och skolan vill bara inte fungera för mig.. det är precis som om jag lovar mig själv saker som inte går att uppfylla.. jag vet att jag kan bättre och jag vet att jag kan få fina betyg men orken har gett upp och det är precis som om jag sjunkit i alla ämnen och jag måste verkligen uppnå högre betyg vill inte vara den personen jag har blivit.. det är precis som om jag inte känner igen mig längre.. jag har knappt någon respekt för någon jag gör vad jag vill och skiter i allt...

Ska fverkligen försöka blir bättre.. vill göra bra ifrån mig men det är svårt när man e helt ensam... hade verkligen behövt någon just nu asså.. någon man kan lita på till 100% och bara få vara ensam med ..  precis som allt hopp jag haft försvann när jag skadade foten.. allting blev skit i följ av den skadan vill verkligen läka så jag kan få en andra chans och göra bättre irån mig för jag et att jag kan klara det.

Vad mer?
  jo något helt overkligt har blivit sant vilket gjorde mig överlycklig i all denna dystra tid..
Jag har skrivit på intresse anmälan angående Utbytesstudent i ett helt ÅR i USA.
pappa har skrivit på och om dem vill ha mig så åker jag Januari 2010 hoppas verkligen det blir av hade varit så fruktansvärt häftigt och inte nog med det se NBA live? se USA leva deras kultur och kanske till och med spela High School basketball.. overkligt men kan hända får hålla tummarna och se vad som händer.

Gammal bild från nian... när man slapp tänka så mkt och kunde ba göra saker istället..

Love, TGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0