11 Mars 2009 23:00

Vad har hänt med mig?, känns vet inte hru man ska säga men vad fan jag har verkligen börjat blogga...
aja i vilket fall som helst så är väl poängen med en blogg att ja ska skriva vad som händer så here we go:

Morgon
Började härlit låg i sängen vaknade såg klockan, mhm halvtimme till skolan orkar jag ? Neej... så skippade de två första lektionerna, vilke inte är bra för fick tydligen reda på att jag har ett stort test på fredag om ekonomi, och det ända jag kan med ekenomi är, "Spendin money, money Honey, that's what i do, i spend my money money, shorty u wan'be my honey honey"

Skolan
När jag väl va framme i skolan så var de dags för Historia, jag gjorde en suverän redovisning hoppas på VG där sen fick jag tillbaka resultatet för provet, jag fick GODKÄNT... höll på flippa på HistorieHoran, ialf jag frågade va som gjorde att jag bara fick Godkänt och hon svarade:
Du skrev för lite, jag kontrade men jag har ju med dem viktigaste sakerna, hon ba ja me du kunde skrevit mer
hon sa att ja hade med de viktigaste men hon tyckte jag skulle skriva mer, höll på dö känns som om all går åt helvete..
jag kan inte spela basket, jag lyckas inte få några bra betyg i skolan och min resa till USA verkar vara inställd, för skulle gå med VG i snitt och det ser ju inte bra ut än så länge... :'(


Eftermiddag
softade med saman och ansu spelade Fifa 09, gissa hur det gick! Förlust som vanligt... eller jag vann faktiskt en match haha :) tänkte dra till stan och kolal champions leuge men pallade inte så snackade med lite kompisar på msn, pluggade lite smått sen kollade jag på några avsnitt från en riktigt schysst serie faktiskt... och med tanke p åatt jag känner mig rät löjlig som bloggar så ska jag inte göra de värre och erkänna vilken...

Love, TGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0