090309 - 20:00

Whaaaaatsss up yao!

Haft en rätt så tråkig eller ska inte ljuga en riktigt råkig dag, studiedag från skolan och jag har verkligen bara latat mig efter en massa tjat av alla och framför allt mamma som inte slutar snacka om den där nya filmen, "slamdog Millionair"
så fick jag för mig att äntligen sätta mig ner och se den, måste säga att jag ångrar mig verkligen att jag inte såg den tidigare för den var hur bra som helst jag fastanade redan efter 5 minuter kunde inte dras från tvn och ville inte att den skulle sluta helt klart en se värd film.

Annars? samma tråkiga vanliga grejer som görs varje dag.. Rehabelitering, Rehabiliering, rehabilitering och gissa igen -
Rehabilitering... samma vanliga tråkiga övning för att foten ska bli bättre, ärlit talat känner jag ingen skyllnad men vafan simon (sjukgymnast) säger de ska bli bättre så får ju lyssna på han..

Helgen
Så mitt lilla löfte om att skippa alkoholen har ju gåt åt helvete.. klarat mig i två veckor men vart så jävla deppig nu så va tvungen att ta fram lie vodka och festa lite, va juh ngt sånt här disco i lördags - Total Failure!
haha pinsamt svär på gud ialf jag ansu och sonko va hemma hoss mgi softade lite sen skulle jag ansu dra dit klockan var då 23:40 kanske eller ngt i din stilen så var vi där lite små fulla i så mkt men men vi träffade mogley murtada och lite annat folk så de va helt okej tills jag fick reda på att jag betalat "Hundra Spänn" för att hänga inne på ett disco med lama fjortisar och slynor som tror dom e paris hilton eller fan ve jag.. men vi var där typ 1 timme och de sög så jävla hårt haha.
efter drog vi mot serb festen med Petar träffa några från skolan och vi va så fuckign hungriga svär på gud höll på och dö så vi skulle gå in och käka ansu gömde sig bland bilarna, han var inte ritkigt sgen att dra in på serb fest haha, men jag hade serben petar med mig så jag smälte in och dem trodde att jag va serb hahaha, hörde "ciao, Ciao" hela tiden men vafan fick lite chips i mgi ialf sen blett det dra hem och en helt misslyckad helg igen...

Skola imon neeej!

så förhoppningsvis har stukningen gått över tills nästa vecka så jag kan börja springa och hoppa igen har verkligen tröttnat på att gymma och rehabilitera... 08:10 imon löjligt tidigt men då ska jag skriva in mig på special idrotten.. softa nyheter trots skada ligger jag på MVG Nivå vilket va jävligt härligt att höra efter alla deppig skit som vart nu.
och så fick jag ju dem härliga nyheterna att jag har prov på pedagogisk ledarskap och jag kan verkligen inget haha :)
så får dra softa lite och plugga ska kolla lite på NBA ALL-STAR och plugga Firo sktien haha


Ciao, Love TG
                                                          

Kommentarer
Postat av: Valle

Har du också skaffat en blogg nu. Najs ;D

2009-03-10 @ 14:09:39
URL: http://unofficialleader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0