01:20

På någotsätt fann jag det rätt skönt att ba skriva även om jag bara skriver till mig själv,
Med fick för mig att sätta på lite musik och chilla så blev det Flo Rida Right Round..
Kan inte sluta tänka på konserten i sthlm i somras så sjukt grym han var skojjar inte.. hatade snubben först men efter de han låtar e ätt sköna juh..

Kan inte slua längta till Tuneringen och sommaren.. när skadan e över ska ja leva livet fult ut!
måste fixa snabba cash på något sätt med ska fan smia iväg till sthlm och sofa till Voice 09 förra året var tugn asså jag menar vad kan slå Brick n Lace och Flo rida live ?
dansande bland flera tusen ungdomar nästan längst fram vid scenen... oftast det blir bara bråk och puttade men här skojjar inte älskar sthlm folket vi bildade värsta ringen och dansade till live musik så härlit det var vill tillbaka.
kommer ihåg som han jävlades med alla för den sommaren var det ju "low" som jällde och han spelade typ 8 sekudner p ådne och alla blev sjukt vilda skojjar inte sen slutade han och alla ba skrek low low low, och sen när han sjöng hela brudarna va vilda! som dem dansa eller och skojjar inte 10 000 ungdomar going low low va så fucking najs asså!
Utsik över folket

skrivi lite till nu då haha, snart ska jag fixa lite bilder hade jag tänkt med hjälp av casandra och valeria haha så värdelös e jag på datorer ... men men vad ska man göra du får inget sex pack och Biceps av Cs eller Tibia right?
Lite folk som var där

love, Tom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0