Helgen, 11-12 December

Helgen började riktigt najs hade en liten vändpunkt som gjorde mig lite små ledsen men det kom till att bli mycket bättre och allting ordnade sig... I fredags hade jag bara Idrott sen kollade vi på dans uppvisningen, måste ge dem credit för dem va riktigt grymma, nästan så man blir lite smått avundsjuk haha... sen var det mest och chilla i skolan ett par timmar... vi åt mycket god mat med tända ljus och live musik i skolmatsalen uppskattat till tusen... sen jag ja och marcos runt och väntade på HENKE... segaste killen asså haha men han kom till slut och öppnade gymmet så jag och marcos kunde lyfta lite vikter, de va härligt med lite company i de lilla rummet... brukar vara lite ensamt där på eftermiddagarna. Ta en titt neråt så har vi ett par bilder på el cubano som bänkar ;)




Sedan efter en timme i gymmet var det till att dra till bussen för att ta oss hemmåt, sedan på fredags kvällen hade jag riktigt kul med ett par boys ... vi gled ner till båstad och hängde på Madison... asså ingen tvekan vi måste varit dem snygagste killarna där haha riktigt skojj i alla fall, blev mycket dans och soft där... haha körde en liten soft dans uppe på högtalaren med tre tjejer när HM eller om de kanske va MQ kommer inte ihåg presenterade sin Somamr kollektion, De va mycket najs.. trångt och sexigt där uppe i hörnan av dansgolvet men måste säga vi hade riktigt kul =)


En liten bild från Experience haha, fanns ingen tid till bilder på madison så här e ngt litet för att få upp känslan haha :) Men I alla Fall... detta va fredagen hade ett par polare som sov över sen spelade Playstation och chillade till kl 04:00 sen blev det till och sova...
Lördagen var minst lika kul, träffade Stojko och Marcos i Stan vid 4 tiden åt kebab och var en sväng nere på B och B och spelade Biljard måste säga att jag va riktigt framgångsrik då jag itne spelat på mer än ett år och det var i spanien med en drink i handen och 30 härliga grader som värmde mig! <3
Upp mot kvällen så chillade vi hemma hos marcos kom lite tjejer och ett par kompisar drack lite Polski Vodski hah (A) blev lite lullig och hade mycket skojj.. Bland annat Chin ups tävlingen haha vilka prestationer man fick bevittna... Hela Blatte gänget e ju riktiga biffar :O kände mig mycket liten i person till Dilan, Arthan och Mergim! Buhuhu inga och leka med asså, hehe ;) Hade chock skön musik på högsta nivån, asså Reggeton dansade lite och Sen spelade vi ännu mer basket med Brandon haha det va skojj och avslutningsvis får jag ju presentera ett par bilder från fredagen haha ;D


Som ni lägger märke till blev det en mycket stilren outfit för flickorna att dra i på fredags kvällen haha ;)
Här nedanför får jag då avsluta helgen med en bild på mgi och dilan hemma hos marcos... varit en mycket soft helg och bara till och tacka kilalrna för det <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0