El amor es una Magia <3

Sitter här i mitt lilla rum med alla lampor släckta förutom min stjärna som lyser i fönstret, mycket mysigt... den symboliserar mig "Stjärnan" om ni förstår :) Jag känner att dem senaste dagarna har varit någorluna tuffa för mig bland annat skolmässigt men det verkar som om jag har börjat få känslor öfr en tjej i skolan och det är nämligen väldigt ovanligt för mig och jag känner mig väldigt ensam för tillfället...

Men nog om det, nu sitter ja här och försöker lära mig om Coachingen känner att jag håller på att brista och sprängas i bitar... Klarar inte av mer läxor ... är det för mycket och be om en paus?

Har suttit nu i timme och skrivit Pegagogik Intervjun som är två veckor försenad och ska nu börja läsa boken om "Björns Vision" mycket intressant avslut detta inlägget med låte nsom för tillfället har stått under repeat hela kvällen <3



Kärleken är som magi, En enkel fantasi, Den är som en Dröm Till slut så finner du den
Den är som Ljuset Som finns i din själ  Och rinner som vattnet Tills den fyller ditt hjärta
Den växer och växer Som moln på himmelen Som snurrar runt jorden Det är otroligt
Det är så kärleken är Och till slut så finner du den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0