Den Första December!

Idag är det äntligen December snart jul och därefter min 18årsdag! toppen... dagen har varit relativt lugn faktiskt hade skola till ett. Gick hem och fixade lite sen kom jag tillbaka till skolan och mötte upp Marko Besart och Vildan för att gå mot Sportsclub. Det va sjukt kallt men Ilirian skjutsade oss, Tack! skön albanmusik och lite godis så gled vi till gymmet.




Jag känner verkligen att jag pumpat mina biceps dem är helt avslappnade och orkar knappt lyfta dem haha!
kommer kännas härligt imon...Tack till Vildan och Besart som visade ltie schyssta biceps och magövningar, kommer kännas toppen imon, så fort mina fötter blir bättre ska jag börja träna konstant och fixa finare kropp <3    




Ikväll blir det lite Miami Heat, hoppas dem vinner, haft två tuffa matcher nu mot celtics och wizards, förlorade båda. nä men nu ska de mest bli och ta det lugnt och chattar med folket p åmsn tat lugnt alla och tack för dagen!                                 
Peace and Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0