9 december 19:50

haft en ovanlig dag idag måste jag säga den har haft sina roliga och kul stunder måste jag säga men den har också varit mycket seeeeeeeg!... Jag gymmade lite innan idag och tog ett par flääsh bilder som ja kommer publicera neden, dem e mycket sköööna! haha nej men de är itne seriösa softade bara i gymmet haha... annars så är jag förkyld känner jag mår inte riktigt bra nu och har itne gjort de senaste dagarna hoppas de ändrar sig snart för måste tagga till helgen, då ska de bannemä vilas ut till 1000! kanske lite skojj med då föraa va lite små misslyckad ;) men men life is life... vi gjorde de bästa av det.



Haha ah ni ser där uppe, fick ni ett skratt för dagen, hihi... Ah just höll på glömma! gjorde Coaching provet idag det gick nog rättså <host> bra hoppas jag i alla fall... Jävla hosta sitter och nyser och snyter mig stup i kvarten, JAG FÖRTJÄNAR BÄTTRE! haha.
Tänkte sätta mig och titta lite på dagen avsnitt av 90210... faktiskt helt okej serie om man ska driva tid inte lika bra som OTH men helt okej... den saknar basketen!  <Humpf, så det så>

Nä men nu börjar det dra sig skriv lite på MSN vett jag känner att ja har lite små tråkigt just nu, love / TG





Kommentarer
Postat av: Dennis

har du biffat till dig lr har du bara tighta kläder på dig? xD

2009-12-11 @ 17:32:37
Postat av: Tom "kungen med boll" Gatica

Både och haha ;D har gymmat skit mykke sen ja skadade mig haha:P

2009-12-13 @ 12:24:37
URL: http://chicanohstd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0