22:45 2 December

Love Lockdown ( LMFAO remix v3) by Kanye West!... svär vilka sköna dagar i skolan haha... matten har varit udnerbar haft min Ipod högtalre och pumpat Techno alla vart sjukt sura på oss haha ... tog en till matsalen och softade med musik lilla Cikota :( han skämdes som e gris :) men vi hade fett me kul =)

Rock the beat and rock this show.
Move your feet onto the floor. Start to freak and drink some more.
I'm in love with you but the love is gone. It ain't over baby 'cause we still can bone.





Ait men de får vara det... har sov morgon tills 11:40 imorgon riktigt skönt för en gångs skull ;) får ta och se någon bra film nu... såg precis den där Loveboock nya American Pie kan verkligen säga att jag e djupt besviken för den sög ritkigt hårt. Inte i närheten av hälften så bra som de andre, det var en totalt remake på
American Pie I fast mycket sämre...  Om inte annat så ta och adda min msn alla sköna läsare och skrivit något fint till lilla mig [email protected] / love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0