22:13 - Dags att sova

Jag är medveten om at tdet va ett tag sen jag skrev och ber om ursäkt för det, har fått en del tjat från olika håll och ska skärpa mig... Min helg har varit väldigt lugn men ändå riktigt kul. Har chillat mycket med Stojko och marcos, sen har jag styrke tränat en del i mitt rum.

Har nydligen tittat klart på lakers och heat matchen som slutade i tårar... vi hade den vi hade verkligen den! och dwayne wade missar ett straffkast som kom till att betyda segern, Kobe sätter en planka in i sista sekunden som ger lakers 107-106 segern. Nog om det idag söndag har vi haft julbakning och det var mycket gott, Casandra, Elin och Mammas kompis var här och jag och ted då of course... slutade i tröst ätande av knäck, kola pepperkaka och choklad! Mums!..

hade nu tänk och lyfta lite hantlar innan jag sedan lägger mig för dagen... ser fram emot ett härligt styrke pass imorgon bittI.

hade tänkt köra mycket arm och mage imon känner att det var ett tag sedan och har fått mycket inspiration av Wade, Vildan och Mr bara... Haha ;D
har verkligen fått tillbaka känslar för basketen och skotten börjar trilla i igen känns mycket bra, funderar p åatt pröva på en träning här nu i dagarna men är rädd för att fastna då jag älskar det för mycket vill verkligen inte skada mig igen... måste träna till 1000 nu för bara 5 månader kvar till Basket Ferstivalen i Göteborg och vill ha skottet och Handle redo så man kan Bevisa att jag har Game vem jag än möter.

Det var allt för ikväll puss och sov sött alla

Kommentarer
Postat av: adam

jo för fan fastna ! kom och träna :)

2009-12-07 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0